TBWA\ i AMS: billboardy o kuli, czyli kampania do niepełnosprawnych
06.08.2007, 08:16
Billboardy z wmontowaną kulą promują działalność Fundacji Aktywnej Rehabilitacji. Kampanię przygotowały TBWA\ i AMS SA.
Kampania ruszyła w weekend w Warszawie. Na plakatach widać jedynie hasło: ”Ten billboard nadal działa. Ty też możesz” oraz nazwę fundacji i jej numer telefonu. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji zajmuje się aktywizacją społeczną osób po urazach rdzenia kręgowego, poruszających się na wózkach. Stąd akcja skierowana jest do tych osób i ich opiekunów, ale także pełnosprawnych i instytucji państwowych, które mogą wesprzeć działalności Fundacji. W akcji w Warszawie wykorzystano 16 billboardów i jeden backlight. Od strony technicznej projekt wsparła firma GTM Mobil Technology. Akcja potrwa do końca sierpnia.(MŁ, 06.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










